Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Kastje Decathlon 7 jaren 10 maanden geleden #14574

  • Uiltje
  • Uiltje's Profielfoto Onderwerp Auteur
Vandaag maar eens rondgekeken bij de Decatlon. Daar een campingkastje gekocht, voelt stevig aan en staat echt binnen 1 minuut.
Duurzaamheid moeten we gaan ondervinden in de praktijk. Maar lijkt mij een redelijke prijs-kwaliteitverhouding.
www.decathlon.nl/opbergmeubel-groen-id_8303442.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 10 maanden geleden #14591

  • fransje75
  • fransje75's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 11
Ziet er praktisch uit! Ook dat blad er bovenop. Ik ben benieuwd naar de ervaring ermee straks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 10 maanden geleden #14622

  • Uiltje
  • Uiltje's Profielfoto Onderwerp Auteur
We hebben het kastje nu 1x gebruikt, bevalt goed, over duurzaamheid dus nog niets te zeggen. Na de zomer meer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 10 maanden geleden #14623

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Ik heb het niet zo op dit soort kastje en accessoires; voor je het weet heb je tien van dit soort 'dingen' mee te nemen, die allemaal ruimte vragen en allemaal op de camping moeten worden uitgepakt/opgesteld/gevuld (en weer ingepakt, uitgeruimd: ....waar laat je de inhoud dan weer als je gaat verkassen..?). Een minuutje tijd nodig voor het opzetten lijkt me eerder een reclame-slogan dan werkelijkheid: zelfs de youtube-demo duurt al langer en bestaat uit meerdere takes/met cuts!
Het hele concept van snel opzetten/snel opbreken van je cc wordt daarmee een beetje ondergraven lijkt me.

We zijn in de omstandigheid dat we met z'n tweeen op stap gaan; we leven uit keukenladen-inhoud en een paar opvouwbare kratten die we, gevuld en al rechtstreeks vanuit auto naar naast de keuken dumpen (en v v bij oppakken). Geen kastjes, geen gastencabine, geen achtertent, liefst geen grondzeil; alleen de luifel -laten we altijd vast aan de wagentent zitten- over het stokkenframe schuiven, één zijpaneel inritsen, 20 pennen de grond inslaan en de voorzijde van de luifel met dubbele scheerlijnen borgen: tijd voor koffie of een biertje.
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door wbvds.

Kastje Decathlon 7 jaren 10 maanden geleden #14626

  • Uiltje
  • Uiltje's Profielfoto Onderwerp Auteur
En zo kamperen we allemaal weer anders... helemaal prima! Het is enkel een TIP mocht je zo'n kastje overwegen. Je hoeft dus niet 100+ euro uit te geven voor een 'merk' kastje.
Ik zal het opzetten van dit kastje eens timen, maar boven de 1,5 minuut zal ik niet komen.
Voor ons, met kinderen, is extra ruimte welkom. Die boodschappenkratten worden namelijk graag leeggegraaid door peuterhandjes... en ik vind het handig dat ik bovenop het kastje wat extra spullen kwijt kan.

Het opzetten wordt bij ons meer vertraagd doordat we de kinderen ook in de gaten moeten houden :laugh: dus die anderhalve minuut voor dat kastje maakt dan ook niet meer uit :silly:

Mooi he, zo'n Combi Camp, voor ieder wat wils!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 10 maanden geleden #14627

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77

Uiltje schreef : En zo kamperen we allemaal weer anders... helemaal prima !

Uiteraard! En met twee personen werkt het ook heel anders dan met een gezin met kinderen.. Maar het is ook een beetje uitgaan van keep it simple... Zo weinig mogelijk aan spullen mee nemen, afwegen of je iets echt nodig bent.
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.061 seconden