Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Mover op de Country? 6 jaren 8 maanden geleden #16912

  • rosmy
  • rosmy's Profielfoto Onderwerp Auteur
Wij staan altijd op terrassencampongs met zeer oneffen plaatsen. Een mover lijkt ons een handige oplossing voor ons manoeuvreer probleem. Heeft iemand ervaring met een mover onder een combi camp Country?

Hoor graag!ca

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mover op de Country? 6 jaren 8 maanden geleden #16913

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Zelf geen ervaring, maar al eens gelezen dat dat prima gaat; de VWS in Boxtel heeft/had het ook op hun site staan.

Ik heb er zelf ook eens naar gekeken, maar voor ons is het teveel gedoe voor die paar meter duwen. Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige situaties handig is. Uiteindelijk gaat het gewicht van een CC geladen ook richting de 700/750 kg.

Grootste issue bij ons is nog om hem in de garagebox te duwen die we voor de stalling van de CC gekocht hebben. Dat moet echt met een 'aanlooopje' en vaak meerdere pogingen. Dat wil ik in de toekomst met een lier oplossen die ik op de muur van de garage wil schroeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mover op de Country? 6 jaren 8 maanden geleden #16916

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
Zoek even naar forumlid 'Sjaak'. Hij heeft een mover onder zijn CC en kan je waarschijnlijk daar alles over vertellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mover op de Country? 6 jaren 8 maanden geleden #16918

  • Carla
  • Carla's Profielfoto
Zie ons eerdere bericht:

Even een berichtje voor de combi campers die twijfelen of ze een mover onder de wagen laten monteren.
Wij hebben een mover dit voorjaar laten plaatsen en zijn net terug van 3 weken Frankrijk en verschillende campings.
De wagen heeft nog nooit zo goed gestaan; ongeacht de ondergrond de wagen met behulp van keggen en de mover steeds perfect waterpas kunnen zetten. Zelfs de rits van de deur kon opeens weer goed dicht...Ook met de fietsen nog op de dissel (en dus veel gewicht) kost het geen enkele moeite de wagen los- of aan te koppelen.
Het is een hele investering en voor sommige misschien overbodig, maar als je wat minder kracht en/of rugklachten hebt een perfecte oplossing. Hadden we veel eerder moeten doen.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mover op de Country? 6 jaren 8 maanden geleden #16921

  • Sjaak
  • Sjaak's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 56
  • Ontvangen bedankjes 24
Wij hebben al een paar jaar de mover onder onze CCC. Gekocht bij de VWS in Boxtel.
Is wel een dure optie, maar wij hebben er geen moment spijt van gehad. Ik gebruik hem vaker als verwacht.
Je kunt de vouwwagen altijd precies neerzetten zoals je wilt. Op plankjes of keggen. Aan de auto koppelen en thuis in de garage met klein drempeltje is ook geen probleem meer. Ik kan dit nu altijd alleen doen.
Geen getrek en geduw meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mover op de Country? 5 jaren 1 dag geleden #18914

  • Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste CC-er met mover

Ik overweeg ook een mover en wil graag weten hoe en waar de accu en het besturingskastje zijn geplaatst. Hem je daar misschien foto’s van?
En misschien tips?

Ik hoor/zie het graag en groet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Arnold.
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.093 seconden