Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

regenluifel 8 jaren 2 maanden geleden #13756

  • Sjaak
  • Sjaak's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 56
  • Ontvangen bedankjes 24
Ga ik komend weekend even nakijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

regenluifel 8 jaren 2 maanden geleden #13764

  • Sjaak
  • Sjaak's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 56
  • Ontvangen bedankjes 24
Hallo Marijke,

Afmeting is 203 cm breed dus ook lengte van de rits. Lengte is 186 cm, zo gebruiken we het als windscherm tot op de grond.
We hebben 30 cm boven de grond nog een extra rijtje zeil-ogen, die gebruiken we voor de regenluifel.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

regenluifel 8 jaren 2 maanden geleden #13765

  • Sjaak
  • Sjaak's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 56
  • Ontvangen bedankjes 24
Nog twee foto's
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

regenluifel 8 jaren 2 maanden geleden #13768

  • MMSG
  • MMSG's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 18
  • Ontvangen bedankjes 1
Dank voor het antwoord Sjaak, gaan we zeker namaken

gr, Marijke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

regenluifel 3 jaren 9 maanden geleden #19979

  • evanhemmen
  • evanhemmen's Profielfoto
Een oud topic, maar toch even een bedankje plaatsen! Wat een goed idee en bedankt voor de maten en foto's. Wij hadden ook al gekeken naar de originele zijluifel, maar vinden die net te kort. Op deze manier is hij nog multi-functioneler en voldoet de lengte wel. We gaan een zeilmaker benaderen voor wat hulp (naaimachines ga ik mijzelf niet aan wagen).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

regenluifel 3 jaren 9 maanden geleden #19981

  • Erica
  • Erica's Profielfoto
Ik had mijn luifel op zolder laten liggen en moest toch wat met deze regen. Een caravanluifel, compleet met stokken, haringen en scheerlijnen, een peesadapter en twee meter peesband [0,5 mm? iig de dunste maat) aangeschaft. Van de peesband 0,5 cm afgeknipt in de lengte. Deze door/in het afdekstrookje boven de rits geschoven. Peesadapter daar overheen geschoven zodat de afdekflap samen met de pees erin schuift en er klem op zit. Daar de caravanluifel aangeschoven en je hebt een simpele, goedkope en vooral waterdichte luifel boven de deur. Het peesband door de stof heen halen was wel een dingetje. Ik heb een heel klein knipje gegeven zodat de lus zou blijven zitten, een touwtje dmv een lus erom heen vastgemaakt. Het stokje van de raamluifel van de slaaptent genomen, met duckttape het touwtje eraan gemaakt en zo had ik een rijgnaald. Dan kan je hem er makkelijk doorheen trekken, duwen gaat heel moeilijk... en voor minder dan €50,- was ik klaar en droog.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Erica.
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.173 seconden