Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14538

  • EriLin
  • EriLin's Profielfoto Onderwerp Auteur
Op verzoek van Henk CC van het vouwwagenclub forum hierbij een repost op de CC Club pagina: vwc link

Voor degene die naar een nieuwe Combi Camp country kijken er is een nieuw model welke de volgende aanpassingen heeft:

Voor het top model welke wij hebben iig:
- standaard uitdraaisteunen voor;
- diepere keuken (onder de laadjes is ongv. 3 cm meer ruimte volgens vws);
- nieuw kraantje in de keuken, rvs look ipv plastic, zoals de Trigano Alpha deze ook heeft.
- veel diepere disselbak, volgens mij kunnen de 5kg groene flessen er nu ook in. Als iemand dat wil weten moet ik het even testen, wij hebben de primagaz appeltjes groene flessen;
- laadruimte over de gehele bak onder het bed (wielkasten zichtbaar), beetje hetzelfde als de raclet panama volgens mij;
- bed is 160x210 ipv 140x200, bed van de Valley volgens vws;
- bed is iets verlaagd, er is meer ruimte op het bed, de 2 bovenste buizen frames vallen nu op het bed de eerste erachter. Geeft veel meer ruimte en zonder moeite dicht te krijgen met topper 3,5cm, boogluifel/voortentdak doek en gastencabine;
- Curver hoge krat welke in de oude past in de verdieping past nu overal, de lage kratjes passen net niet op elkaar, behalve waar de lattenbodem bol staat past dat, alleen liggen gaat dan niet meer :?
- nieuw onderstel waarbij de hele constructie nu op het frame rust en niet meer de keuken op een apart subframe.
- omdat het gehele opbouw hoger is, oogt de ccc kleiner, hij is iets langer volgens de vws, hij ziet er stoerder uit vinden wij.

We hebben tijdelijk de 'oude' versie gehad en ik moet zeggen dat dit een hele grote vooruitgang is. Hiermee is het grootste nadeel (in onze ogen) van de Combi Camp C/V verdwenen, zeker als je met meer dan 2 personen met een cc weggaat. Wij zijn met zijn 5-en.

Ivm tijdgebrek heb ik mij niet voorgesteld aan het forum, zal ik tzt nog doen. We zijn in de voorbereiding om 4 weken vakantie te gaan vieren in Frankrijk vanaf vrijdag.

Leek mij best interessante info om even snel te delen voor mensen die denken over de aanschaf van een nieuwe CCC.

Mochten er mensen vragen hebben over het nieuwste model of accessoires / opties, wij hebben volgens mij alles behalve de HEAT optie erbij genomen.










Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14543

  • spikehome
  • spikehome's Profielfoto
wat ik me nu afvraag is of je met de uitdraai steunen nu ook echt je wagen waterpas mag zetten dus ook die aan de keukenzijde!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14544

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Ongetwijfeld, die zitten nu aan een frame vast die onder gehele wagen doorloopt;

M.i. ook de grootste vooruitgang.

(ik ben thuis al voorzichtig een offensief begonnen ....... :whistle: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14545

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
:lol: Zal eens even kijken of dat ook in de gebruiksaanwijzing genoemd wordt.....
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14546

  • EriLin
  • EriLin's Profielfoto Onderwerp Auteur
Ik doe het voor stabiliteit de user manual die erbij zit is nog steeds hetzelfde. De steunen lijken me niet bestand om een gehele wagen op te tillen ook al zitten ze aan het frame. Je tordeert de boel volgens mij al heel snel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14547

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Zou wel een misser zijn als je niet meer met de steunen kunt doen dan voorheen; (en kan het me eigenlijk ook bijna niet voorstellen)

Bij ons zitten de steunen onder de wagen zelf en die zet ik daarmee zo omhoog zonder dat er iets mis gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.185 seconden