Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Waar gaat iedereen heen in de zomer van 2011? 12 jaren 9 maanden geleden #5450

  • eskimo
  • eskimo's Profielfoto Onderwerp Auteur
Even uit nieuwsgierigheid: Waar gaan we allemaal naar toe?

Nog drie weken dan trekken wij erop uit naar de Ardèche, de nachtjes worden hier door de kinderen weggestreept!

Heerlijk in de natuur en de nodige cultuur opsnuiven!

Zodra we terug zijn laat ik weten wat de ervaring was!

Jaco en de rest van de fam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Waar gaat iedereen heen in de zomer van 2011? 12 jaren 9 maanden geleden #5451

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
Wij zijn dit jaar "laat" en moeten dus nog de nodige weken wachten. De reis gaat richting zuiden, Frankrijk. Maar (en dankzij de klapkar kan dit nu ook) we zien nog wel wààr in Frankrijk. Zodra we mooi weer of een mooie omgeving tegenkomen slaan we het kamp op. We denken dit jaar richting westkust te starten en dan zien we wel verder.

Heerlijk, de flexibiliteit die we nu hebben t.o.v. het "geworstel" met de tent wat we gewend waren!! :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Waar gaat iedereen heen in de zomer van 2011? 12 jaren 9 maanden geleden #5452

  • gaaf
  • gaaf's Profielfoto
  • Offline
  • Willen alle 1/2 garen nog even op de COBB liggen?
  • Berichten: 221
  • Ontvangen bedankjes 49
Hoi mede blote voetenpad bewandelaars, wij zijn van plan om dit jaat onze CCC regelmatig te luchten in Kroatië. Eerst de binnenlanden in en dan vanaf het zuidelijkste puntje terug via de kust. We hebben al veel gelezen en foto's bekeken. We zijn erg benieuwd. Jullie heel veel plezier met jullie vakantie. We lezen het t.z.t. wel.
G ert
A nita
A nne
F emke

Wij hebben geen dure therapieën nodig, wij kamperen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Waar gaat iedereen heen in de zomer van 2011? 12 jaren 9 maanden geleden #5453

  • XXXL
  • XXXL's Profielfoto
Nog drie weken (en ik ben ook de dagen aan het afstrepen :laugh: ) en dan rijden we in Hirtshals de boot op om er de volgende dag in het Noorse Bergen weer vanaf te rijden. Waarschijnlijk gaan we via de Hardangervidda naar Zweden en dan langs de grote meren terug. Misschien nog met de trein naar Finse, of de Flambana, in ieder geval een keer de sneeuw in ("eis" van zoonlief), zalmforel proberen te vangen in de fjorden....... Maar we kunnen net zo goed de hele vakantie in Noorwegen blijven en dan weer met een veerboot terug naar Denemarken (lang leve de last minute boekingen via internet). En misschien nog een bezoekje aan Legoland..... Vakantie, lekker ongedwongen en we zien het daar allemaal wel...

GAAF, ooit schreef je op dit forum over een reisverslag van jouw Noorwegentocht. Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je verslag ;)

Groeten,
Gerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Waar gaat iedereen heen in de zomer van 2011? 12 jaren 9 maanden geleden #5454

  • gaaf
  • gaaf's Profielfoto
  • Offline
  • Willen alle 1/2 garen nog even op de COBB liggen?
  • Berichten: 221
  • Ontvangen bedankjes 49
XXXL schrijft:


GAAF, ooit schreef je op dit forum over een reisverslag van jouw Noorwegentocht. Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je verslag ;)

Groeten,
Gerard[/quote]

En we zijn bij dag 13 :blush:
G ert
A nita
A nne
F emke

Wij hebben geen dure therapieën nodig, wij kamperen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Waar gaat iedereen heen in de zomer van 2011? 12 jaren 9 maanden geleden #5455

  • blauwhondegmond
  • blauwhondegmond's Profielfoto
  • Offline
  • Combi Camp Country 2006
  • Berichten: 501
  • Ontvangen bedankjes 70
ik kan geen sneew meer zien
en de cc kan er slecht tegen:angry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden